mikenomad: idag har vi nog hela mellersta Norrland på vår sida, tror nog att alla BIF:are + MoDolider (i tysthet) håller tummarna för vårt kära lag!
Inlägg: 1118351
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
erathoo: Ja, av två onda ting är seger för oss det minst onda ur deras perspektiv.