1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1118943

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Hahl Bundy:

Jag hoppas nog att han slipper stå, och om han står så får han gärna spika igen ;-)

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Om det är någon som anmält sej till Ö-viksresan och får förhinder så är det OERHÖRT VIKTIGT att ni avbokar!
Vi har precis KNÖÖÖÖFULLT i en stor buss + minibuss. En på reservlistan.
Nu är klockan 16.470 dagen innan, så det är lite för sent att börja ragga fler fordon nu.
Antalet platser är statiskt, 68 st fr o m NU!

Ni som anmält er före 16:09 via telefon eller resesidan är med.
Ni behöver inte sms:a eller ringa och fråga om ni är med eller inte.

Ha så kul!

Själv jobbar jag kväll och får skubba upp på Ollan efter jobbet, lagom till 2:a perioden.
Mackor är beställda hos Nollans. Drickalådan finns med.
GLÖM INTE SMÅPENGAR TILL LOTTER!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer