Laken: Bojkotta borta matcherna? Du kan ju börja med att bojkotta Backlund!
Per HApps: Vi får inte hacka på Backlund det är synd om honom! Han är bara vuxen och har en lön ingen här kan tänka sig! Så klaga inte på stackars backlund, kom ihåg han är JÄÄÄÄÄÄÄMN! Det är det viktigaste! (jag är så jävla ironisk att jag snart spyr)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Per HApps: Vi får inte hacka på Backlund det är synd om honom! Han är bara vuxen och har en lön ingen här kan tänka sig! Så klaga inte på stackars backlund, kom ihåg han är JÄÄÄÄÄÄÄMN! Det är det viktigaste! (jag är så jävla ironisk att jag snart spyr)