"Timrå borde också ha vunnit det här derbyt - och hade gjort det om inte målvakt Backlund sjabblat in två puckar. Det skiljer förvisso bara två poäng mellan lag sju och tio i tabellen. Men jag kan faktiskt inte se att Timrå ska behöva missa slutspelet."
Skriver Pettersson i XP, men har han glömt sin första mening när han skriver sin sista?
Hamrin det här är till dig: Backe var 1 igår, men när du sätter 3 på MPS OCH Styf så förstår jag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skiljer förvisso bara två poäng mellan lag sju och tio i tabellen.
Men jag kan faktiskt inte se att Timrå ska behöva missa slutspelet."
Skriver Pettersson i XP, men har han glömt sin första mening när han skriver sin sista?
Hamrin det här är till dig: Backe var 1 igår, men när du sätter 3 på MPS OCH Styf så förstår jag...