Inlägg: 1122988
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:Klart att BÅG hade de bässta förutsättningarn, ett kanon lag specielt VM 2006, sågad från start i alla tidningar och förståsigpåare, då han bara hade spelare från elitserien och någon från den schweitsiska ligan,,är det du menar med förutsättningar?
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: jasså .. påstår du att sverige hade bästa laget på papperet i os och wm ? typ vad har wikegård lyckats med i sin trånar karriär .. han lever på att komma med spektakulära uttalanden i media .. han är rolig och det är kul att han finns . som kritiker ..
All heder åt BÅG för -06. Men det hör liksom inte inte hit. Man måste kolla på förutsättningarna också. Tror knappast Wikegård misslyckats heller med den där laguppställningen.