1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1124634

Sv: Silly Season 09/10
McCarton: Det är väl mycket möjligt. Men jag tycker det säger mer om dig som människa som måste gräva fram postade inlägg ett ½år bakåt i tiden. Jag har kanske fått annan information presenterad för mig som gjort att jag ändrat uppfattning. Du måste ha ett förbannat tråkigt liv som sitter och gräver i sådan här skit. Vem fan bryr sig tror du?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Ja.. vem fan bryr sig om i dina ändrade uppfattningar. Det ända man kan konstatera är att det svänger rätt bra om dina inlägg!
Den 23/7-08 känns bara som 6-7 månader för mig. Att det känns som ett½ år får dig får mig att undra vilken av hos som verkligen har det tråkigaste livet?

Sv: Silly Season 09/10
Dagens Nyström på chatten:

Kalle: Jag är orolig för Timrås framtid. Alla kontrakt går ju ut! vad tror du om klubbens framtid?
Magnus Nyström: Timrå ligger illa till. Timrå måste värva smart. Nu. Just nu ser detta ut som en döende förening.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer