Skön låt som fan:) BRA initiativ!
Inlägg: 1128637
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK går på vatten
Bigthelin:
Japp riktigt skön.
Det jag har emot låtar där man ska hålla på att nämna spelare är att de blir så snabbt utdaterade. Hur bra de än är så kan de aldrig bli klassiker.
Den här går ju inte att använda nästa säsong då hälften av grabbarna som nämns är borta.
Dessutom fick jag lite Di Leva vibbar av sångaren.
Japp riktigt skön.
Det jag har emot låtar där man ska hålla på att nämna spelare är att de blir så snabbt utdaterade. Hur bra de än är så kan de aldrig bli klassiker.
Den här går ju inte att använda nästa säsong då hälften av grabbarna som nämns är borta.
Dessutom fick jag lite Di Leva vibbar av sångaren.