1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133125

Sv: Kvartsfinal 1
Per HApps: Sällan har man gått in i ett slutspel med så låga förväntningar på laget som i år i alla fall.

Egentligen spelar det nog ingen roll vilka vi får då Luleå knappast längre är möjliga. Men ok, ge oss LHC då deras försvarsspel är klart sämst av lagen i toppen.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 1
Per HApps: Är det inte fantastiskt att så många orkar bjäbba vidare trots trådnamnet? Världsrekord!

Nu är det dags för slutspel och där kan precis, precis allting hända. Ingenting som har varit i serien räknas utan nu börja man om från noll och går in helt utan press. Press är något som TIK har fått leva med i stort sett hela säsongen och ändå lyckades de reda ut stormen trots en jumboplacering där ett tag. Starkt i sig!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer