Egentligen är det en ganska märklig känsla man har just nu. Man har följt detta lag hela säsongen med ständig skräck för kvalserien och med ett något grumligt hopp om att nå slutspel.
Och nu när de blir klara i kväll, så sitter man mest här och känner sig irriterad för att de spelar så jävla illa på bortaplan. Egentligen ska man ju vara skitglad för att vi trots vårt helt sagolikt usla bortaspel överhuvudtaget är kvar i serien och än bättre i slutspel. Låt oss bli strutsar nu och glömma grundseriens bortaspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och nu när de blir klara i kväll, så sitter man mest här och känner sig irriterad för att de spelar så jävla illa på bortaplan. Egentligen ska man ju vara skitglad för att vi trots vårt helt sagolikt usla bortaspel överhuvudtaget är kvar i serien och än bättre i slutspel. Låt oss bli strutsar nu och glömma grundseriens bortaspel.