1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133188

Sv: Kvartsfinal 1
Laken: Vem gör inte det?
I ett slutspel kan ALLT hända. Glöm inte det!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 1

Hahl Bundy: Vi är i slutspel, fattar ni alla, slutspel! MoDo-painters kan måla runda cirklar på var sida i Swed-Bånk-Arena och lira curling. Vi ägnar oss åt hockey-slutspel det ädlaste av alla slutspel! Ler lite introvert och tänker på Svart-wades kommentar efter att vi gav bort ett annat 2-0 överläge i DÖ-vik. -Vi möter Timrå i hissen sa den opolerade busen.

Men du Svart-wade, du tröck på fel knapp och tog med hela ert ful-vit-grön-röd-svarta lag ner i källaren. Ha det så trevligt på din semester och träna på att trycka på rätt knapp i hissar nära dig ;o)

Lite mera jubel och glädje skulle sitta bra här, SLUTSPEL! FÖR BÖRVELEN!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...