Inlägg: 1135533
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
- Den gratis tändvätska Timrå skulle fått av att möta oss ville vi inte ge dem, säger Frölundas general manager Kent Norberg.
Och tänk att jag förstår honom.
Men det hade varit förbannat roligt om dom inte fegat ur.
Och tänk att jag förstår honom.
Men det hade varit förbannat roligt om dom inte fegat ur.
VF bangade ur å det grövsta. O anledningen vet vi ju alla.
HV. Vad säger man om det? Skrällvarning, säger jag. Vi har defintivt chansen o vi kommer att ta den. Det är min känsla just nu innan man vet hur vi formerar oss.
Challe på "P4 Morgon" alldeles nyss, gav ett gott o glatt intryck!