1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137317

Sv: TIK:s ekonomi
JimmyH: Mittnytt får gärna göra kritiska inslag om samhällsprioriteringar varje dag för min del. Det var bara lite väl populistiskt av dem att använda hockeyn just nu. Men det blir väl bra teve.

Svarskommentarer

Sv: TIK:s ekonomi
T T: Jag tycker att Thomas Johanssons kommentar var femstjärnig i inslaget hur hårt det än låter.

Sedan blir jag lika bedrövad och irriterad varenda gång jag ser och hör Ewa Lindstrand. Skönast är när hon häver ur sig timråbor. Ja det är ju verkligen bara dom som går på hockey......eller hur var det nu då.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer