T T: Jag tycker att Thomas Johanssons kommentar var femstjärnig i inslaget hur hårt det än låter.
Sedan blir jag lika bedrövad och irriterad varenda gång jag ser och hör Ewa Lindstrand. Skönast är när hon häver ur sig timråbor. Ja det är ju verkligen bara dom som går på hockey......eller hur var det nu då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan blir jag lika bedrövad och irriterad varenda gång jag ser och hör Ewa Lindstrand. Skönast är när hon häver ur sig timråbor. Ja det är ju verkligen bara dom som går på hockey......eller hur var det nu då.