Är det inte alldeles för jävla typiskt att Thörnbergsjäveln gör 3 kassar igår och att vi faktiskt saknade en rejält stor back som kunde hålla rent framför vår egen kasse (läs Lotvonen)? En slump? Snarare ödets jävla ironi.
Grattis Disciplinnämnden..
(Sen hade vi fått stryk även om Thörnbergsjäveln varit avstängd, men det är en annan femma..)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En slump? Snarare ödets jävla ironi.
Grattis Disciplinnämnden..
(Sen hade vi fått stryk även om Thörnbergsjäveln varit avstängd, men det är en annan femma..)