1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1139524

Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Fast just i den här matchserien hade jag hellre tagit en extra Oscar Sundh istället för Tenkrat som är bedrövlig i defensiven och totalt osynlig i offensiven. Pyörälä, Lehtonen och Wandell bör nog höja sig ett par hack om man ska ha något i NHL att göra.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: Tenkrat åker omkring som en skugga där ute. Har han varit först in i en sargduell någon gång? Våra bästa spelare är bleka ändå har vi 2-1. Man vill ju tro att det bara kan bli bättre.

Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: Dem har ju bevisat i hela grundserien att de har nånting i NHL att göra. Eller tappar man sin klass helt bara för att man inte kommer upp i sin toppnivå i några kvartsfinalmatcher? Märkligt på t ex Kiprusoff då.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer