1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1139526

Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: Dem har ju bevisat i hela grundserien att de har nånting i NHL att göra. Eller tappar man sin klass helt bara för att man inte kommer upp i sin toppnivå i några kvartsfinalmatcher? Märkligt på t ex Kiprusoff då.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Ska man ha något mer än än utfyllnadsroll i NHL vill det nog till att man kan prestera i täta och tuffa matcher såsom slutspel och t ex VM där tempot brukar vara betydligt högre än i vanliga grundseriematcher. Jag är jävligt kluven till Tenkrat. Visst är det härligt att se när han använder farten till att skapa målchanser men hur ofta blir det något av hans räder runt kassen eller slagskott en meter över? För den feta lönecheck han plockar ut varje månad, visserligen på artistkontrakt, så skulle jag vilja att han producerade mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer