Har missat ett par dagars forum-snack, men är det någon buss som är på väg till Kinnarps Arena idag?
Är intresserad av tre biljetter till morgondagens match. Fick tips om att kontakta tobbe d, är det fortfarande det som gäller för biljetter i bortaklacken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är intresserad av tre biljetter till morgondagens match. Fick tips om att kontakta tobbe d, är det fortfarande det som gäller för biljetter i bortaklacken.
Nån som vet?