1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140661

Sv: Kvartsfinal 2009
Lika tyst som i kyrkan i Kinnarps Arena idag efter segermålet!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Johan J: Bara älskar Styfs BREDA flin i Canal+ studion. 

Sv: Kvartsfinal 2009
Vore skönt om vi kunde ta denna serie ända vägen hem. Hur som helst tycker jag vi visat Sverige varför ingen av top3-lagen ville välja oss. Visst att det är bra att få vara underdog men jag kunde inte hjälpa att känna mig lite stött som Timrå-supporter när riksmedia tog i så där och verkligen berättade att Timrå allt var det KLART! sämre laget än Luleå (för det var det som sade).

Sv: Kvartsfinal 2009

Herrej......
Som nån skrev tidigare så var det inte längesedan man hoppades på att undvika KS.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...