1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140667

Sv: Kvartsfinal 2009
Vore skönt om vi kunde ta denna serie ända vägen hem. Hur som helst tycker jag vi visat Sverige varför ingen av top3-lagen ville välja oss. Visst att det är bra att få vara underdog men jag kunde inte hjälpa att känna mig lite stött som Timrå-supporter när riksmedia tog i så där och verkligen berättade att Timrå allt var det KLART! sämre laget än Luleå (för det var det som sade).

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: Så har det alltid varit när det gäller Timrå och media.
Man har alltid trott att Timrå kommer att åka ur eller hamna i kvalserien.

Timrå har något som jag tycker andra lag saknar i dessa stunder och det är moral, vi ger aldrig upp.

Sv: Kvartsfinal 2009
Jag är så lycklig!
SÅ lycklig!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...