1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140708

Sv: Kvartsfinal 2009
hoppas att Luleå får omspel .... får dom inte det , då tycker jag att Luleå lämnar wo i match 5 .

måste vara oerhört besvikna

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Jag instämmer fruktansvärd skandal!
Luleå ska HA omspel men enl. Töpel så blir det inget.
Fruktansvärt behandlat av domare som ska skipa rättvisa o när dom erkänner sin fruktansvärda tabbe så gör dom ingenting åt det o trr att alla ska accpetera ett förlåt!
Storlagen får bestämma alla villkor jag blir så less!!!!!!!!!!!!!!

Agera Hockey Sverige!

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Jo, givetvis lämnar Luleå WO i match 5 och förlorar därmed kvartsfinalserien med 4-1 i matcher.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...