Andersson: Jag instämmer fruktansvärd skandal! Luleå ska HA omspel men enl. Töpel så blir det inget. Fruktansvärt behandlat av domare som ska skipa rättvisa o när dom erkänner sin fruktansvärda tabbe så gör dom ingenting åt det o trr att alla ska accpetera ett förlåt! Storlagen får bestämma alla villkor jag blir så less!!!!!!!!!!!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Luleå ska HA omspel men enl. Töpel så blir det inget.
Fruktansvärt behandlat av domare som ska skipa rättvisa o när dom erkänner sin fruktansvärda tabbe så gör dom ingenting åt det o trr att alla ska accpetera ett förlåt!
Storlagen får bestämma alla villkor jag blir så less!!!!!!!!!!!!!!
Agera Hockey Sverige!