1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140924

Sv: Kvartsfinal 2009
Det svänger om hockey i allmänhet o Timrå i synnerhet. För 2 månader sedan hade hela hockeysnackförsamlingen hjulat å klappat händerna över en 0-7 förlust i ett slutspel. Halva församlingen hade offrat en hörntand för att vara i den position Modo o Diffarna är i nu. Och se var vi är nu... detta är en bonus på direktörsnivå.

Tack laget, tränare och ledare för slutspelsfest och dramatik. (Var förresten länge sedan jag såg/hörde något om Robban i media, men Linkan och han måste inkassera ett G för deras första säsong.)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
sargad: Robban intervjuades förra matchen tror jag det var (eller var det i första kvarten kanske?!)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...