Det svänger om hockey i allmänhet o Timrå i synnerhet. För 2 månader sedan hade hela hockeysnackförsamlingen hjulat å klappat händerna över en 0-7 förlust i ett slutspel. Halva församlingen hade offrat en hörntand för att vara i den position Modo o Diffarna är i nu. Och se var vi är nu... detta är en bonus på direktörsnivå.
Tack laget, tränare och ledare för slutspelsfest och dramatik. (Var förresten länge sedan jag såg/hörde något om Robban i media, men Linkan och han måste inkassera ett G för deras första säsong.)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack laget, tränare och ledare för slutspelsfest och dramatik. (Var förresten länge sedan jag såg/hörde något om Robban i media, men Linkan och han måste inkassera ett G för deras första säsong.)