keni: Challe har Backe som uttalad förstakeeper så beslutet att släppa in Backe igen ser jag inga konstigheter med. Eller mörkar han även idag? Man har nu tre st matchbollar och skulle det visa sig att Backe ikväll får problem så lär Åkerlund stå på lördag. Backe lär dessutom vara jävligt laddad efter Åkerlunds uppvisning igår. Det känns som läge för en nolla för att tysta tvivlarna tycker jag.
Inlägg: 1141040
Svarskommentarer
Sv: Åkerlund vs Backe
Frella: Hv kan juh aldrig känna sig säker på vem som kommer stå. Vilket gör det betydligt jobbigare att göra en förmatchplanering på hur de ska akjuta på målvakten...
Sv: Åkerlund vs Backe
Frella: It's a mindgame....
Vem kommer att stå?
Vilken ska HV lägga fokus på att studera? Backe eller Åke? Hmmm, intressant.
U go Challe! :)
Vem kommer att stå?
Vilken ska HV lägga fokus på att studera? Backe eller Åke? Hmmm, intressant.
U go Challe! :)
Sv: Åkerlund vs Backe
Frella: det är en så kallad 'angenämt problem' ikväll
vem ska stå i mål ? Allt pekar ju på Åkerlund igen , å andra sidan har ju Backe varit nummer 1 hela säsongen.
vem ska stå i mål ? Allt pekar ju på Åkerlund igen , å andra sidan har ju Backe varit nummer 1 hela säsongen.