1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144601

Sv: Silly Season 09/10
falo:


"DiCasmirro noterades för fem poäng på tio matcher, och själv hade han gärna stannat.
– Jag hade skrivit på ett femårskontrakt om jag fick, jag trivdes otroligt bra i klubben och i staden"


Linkan har gjort sitt första misstag för säsongen 09/10

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
The great one: Håller inte med. Nate håller ingen ES standard. Målen kom i matchen mot SAIK som var totalt uddlösa för dagen. I övrigt tycker jag att Nate försvann i matcherna som han spelade.

Enligt mig så är det ett rätt beslut som Linkan tagit.

Sv: Silly Season 09/10
The great one: Det beror på vad som kommer in istället på transatlantfronten...

Sv: Silly Season 09/10
The great one: Måste faktiskt hålla med dig där. Personligen tycker jag att Sonnenberg behöver Nate för att spela bra och vice versa.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...