Dunc: Nää, publikintäkterna står för ca: 25% av omsättningen.
Sedan är det bara att konstatera att dom sk. storklubbarna drar ifrån oss bigtime när inte ens Zetterbergs "A" på bröstet räcker för att locka Detroit till hans andra "hemma-arena". Den första är väl Modin/Zetterberg-hallen. Hade bara fattats att det hade blivit Swedbank
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dunc:
Nää, publikintäkterna står för ca: 25% av omsättningen.
Sedan är det bara att konstatera att dom sk. storklubbarna drar ifrån oss bigtime när inte ens Zetterbergs "A" på bröstet räcker för att locka Detroit till hans andra "hemma-arena". Den första är väl Modin/Zetterberg-hallen. Hade bara fattats att det hade blivit Swedbank