1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1154212

Sv: Silly Season 09/10
F.ö kul att Dagbladet är med lite i Silly säsongen till skillnad från ST , däremot skulle jag vilja ha ett lägesuppdatering där man frågar Linkan rakt på sak om rykten som det blivit tyst om som Niklas Olausson , Pär Arlbrandt , Jere Karalahti mfl och om .t.ex Peter Regin är en spelare manförsöker få hem...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Det är har jag bla skrivit:

Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Lello, Sanny o Kronwall kan bli fin fint det.
Kontiola som center o en center till, Bergfors o nån eller några yttrar till tex Somervuori eller nån annan farlig kille o så Sundh på det. :)

Hahl Bundy 2009-04-04 19:41 | | Permalänk

Liksom detta:


Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Var finns substansen i Påhlsson?
Kontiola o Pesonen förstår jag.

Vi behöver alla 4 :)

Hahl Bundy 2009-04-04 19:15 | | Permalänk

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Olausson kan du räkna bort.

www.nsd.se/sport/lulea_hockey/artikel.aspx?ArticleId=4573221

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer