Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10 Kevin O Shea: Lello, Sanny o Kronwall kan bli fin fint det. Kontiola som center o en center till, Bergfors o nån eller några yttrar till tex Somervuori eller nån annan farlig kille o så Sundh på det. :)
Hahl Bundy 2009-04-04 19:41 | | Permalänk
Liksom detta:
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10 Mackelito: Var finns substansen i Påhlsson? Kontiola o Pesonen förstår jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Lello, Sanny o Kronwall kan bli fin fint det.
Kontiola som center o en center till, Bergfors o nån eller några yttrar till tex Somervuori eller nån annan farlig kille o så Sundh på det. :)
Hahl Bundy 2009-04-04 19:41 | | Permalänk
Liksom detta:
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Var finns substansen i Påhlsson?
Kontiola o Pesonen förstår jag.
Vi behöver alla 4 :)
Hahl Bundy 2009-04-04 19:15 | | Permalänk