FM: Ja men är det inte bra att man lägger en stor bit av kakan på att behålla Lello och få hit Karlsson då? Ska man verkligen lägga så mkt på en tilltänkt 7-8:e back då tycker du? att han sedan säger att dom förhandlar är ju inte så konstigt, det är väl snarare rätt vanligt att man förhandlar när man byter jobb.
Jag tycker att du är överdrivet kritisk, hur hade du gjort om du fick bestämma tex?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
att han sedan säger att dom förhandlar är ju inte så konstigt, det är väl snarare rätt vanligt att man förhandlar när man byter jobb.
Jag tycker att du är överdrivet kritisk, hur hade du gjort om du fick bestämma tex?