1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155669

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Tänk omgivning... Jag tror nog att våra båda sportchefer har mer insikt än vad ni har som sitter och (oftast) stirrar på statistik från EP.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: Ja för det är ju bara sportchefer som ser hockeymatcher och med den titeln har man ju automatiskt rätt i allting...

Har man sett Granaths matcher i kvalserien är det helt obegripligt att den här killen får möjlighet att göra ett stort karriärslyft. Den enda som kommer att äta nånting är Granath av Timrås pengar.

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: jag för en tror iaf att vi här inne kan mycket mer om hockey än Linkan

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: Jag har inte stirrat på statistik, Jag har sett matcher o förundrat mig över hur man kan ställa till så mycket trassel o drälla med puck.

Men om ni är nöjda så måste ni få säga det, liksom om jag mfl är grovt missnöjda.

Nu är jag mycket mera nöjd över Karlsson o de övriga kommande nyförvärven.
Jag har lagt detta bakom mig nu, jag har sagt vad jag tycker o det är bra så nu, för lång tid framåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer