Steffe: Jag har inte stirrat på statistik, Jag har sett matcher o förundrat mig över hur man kan ställa till så mycket trassel o drälla med puck.
Men om ni är nöjda så måste ni få säga det, liksom om jag mfl är grovt missnöjda.
Nu är jag mycket mera nöjd över Karlsson o de övriga kommande nyförvärven. Jag har lagt detta bakom mig nu, jag har sagt vad jag tycker o det är bra så nu, för lång tid framåt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men om ni är nöjda så måste ni få säga det, liksom om jag mfl är grovt missnöjda.
Nu är jag mycket mera nöjd över Karlsson o de övriga kommande nyförvärven.
Jag har lagt detta bakom mig nu, jag har sagt vad jag tycker o det är bra så nu, för lång tid framåt.