1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1156765

VM 2009
Hittade ingen VM-tråd, so here we go! Heja Sverige! Ska bli intressant och se hur Sverige klarar sig i år med detta elitseriepräglade lag. Harju och Omark kommer ha betydande roller siar jag.

Svarskommentarer

Sv: VM 2009
Nu har jag inte sett alla Finlands matcher , men är målvakten Niklas Bäckström skadad?

Sv: VM 2009
Jag tycker att planeringen med slutspelet borde ändras.

Kvartsfinaler borde vara onsdag och torsdag semi på lördag , brons och finalmatch på måndag.
Nu avgörs ju mycket av vilka som får tidiga och sena matchen , och därmed mer/mindre vila.
Dessutom ska Viasat lägga sig i eftersom (hemska tanke) fotboll och hockey sändningarna kan krocka , vilken katastrof (ironi)

Sv: VM 2009
Yellowcard:

Det finns en väl fungerande tråd i Tre Kronor gästboken.

Det bästa är ju att så många som möjligt använder den.

Sv: VM 2009
Yellowcard: Finns ju ett helt Tre Kronor forum :P

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer