Yellowcard: ja annars blir det som när canada körde över foppa i ett vm som du utrykte det mesgäng, varför tar man inte in någon tuffing för är det bara glamor hockey i sverige ??? inte undra på att vi kallas chicken swedes
falo: Ja problemet är väl att i laget just nu finns det ingen spelare som har den där tuff/stå upp för laget-rollen. Murray är ju en kille som inte viker ner sig i första taget! Han hade manglat den där Letten, ska bli intressant och se hur Bengt-åke löser detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer