Det tror jag inte. Det är ett höftskott för att kunna omförhandla TV-avtalet. Fast nu verkar det ändå som det finns en majoritet för det TV-avtal som redan klubbats igenom. Så visst är det upplagt för konflikt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
JD:
Det tror jag inte. Det är ett höftskott för att kunna omförhandla TV-avtalet. Fast nu verkar det ändå som det finns en majoritet för det TV-avtal som redan klubbats igenom. Så visst är det upplagt för konflikt.