mikenomad: Äh, det är ju synd om Djurgården!
Inlägg: 1157448
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Fan vad tråkigt det skulle vara att gå och se Novosibirsk spela. Någon som tror det blir fler än 1.000 genom vändkorsen på Globen eller Hovet?
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Undrar hur spelarna som har kontrakt ställer sig till detta? Har dom rätt att bryta kontrakten? Tänker på tex Sanny och allt resande, var ju det geografiska läget som gjorde att han valde FBK :)