Inlägg: 1157486
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Nu behöverd et inte bli så att dessa 5 klubbar lämnar allt men jag tycker att det är verkligen striongt av Timrå o de övriga klubbarna att sätta ner foten o säga stopp när dessa "Storklubbar" ska bestämma allt o diktera villkoren för hur ES framtid ska bli med diverse följd verkningar.
Jo men tjena, vad härligt! Hur många fans följer med? :)