1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1157885

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
El Maco: Nja...visst finns det väl en påtänkt bonde i det här fallet iaf...och jag är lite inne på att gräset kan bli grönare på den här sidan också ifall dessa kreatur gör verklighet av sina drömmar. I vilket fall har de ytterligare förpestat den nuvarande betesmarken så pass att deras ev. fortsatta tuggande här skulle utarma födan för de andra kossorna svårt.

Svarskommentarer

Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
För övrigt är snacket om att fem elitlag drar sig ur den svenska SM-serien ännu ett bevis på att hockey är en jävla pajassport. Räcker det inte med att VM är ett fullständigt urvattnat och därmed värdelöst spektakel?! Jag blev inte ens glad i och med Tre Kronors sanslösa vändning igår, eftersom jag inte alls bryr mig sedan länge. Det säger en del. VM vart fjärde år (när det inte är OS) räcker för mig. De bästa spelarna måste fan delta - annars betyder "VM" fan inte ett skit! Jag är ett TIMRÅ IK-fan, däremot inget puckat hockeyfan...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer