1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158699

Sv: VM 2009
Ang att vi möter Tjeckien på Torsdag kunde jag inte låta bli att kolla lite vilka spelare man har i truppen som Timrå kan vara intresserade av.
Linkan har själv sagt att många av de spelare han kollar på nu är KHL/NHL aktuella...

Ett riktigt bra backförvärv
Karel Rachunek - Offensiv världsback som håller hög klass, håll ett ögapå honom, KHL o NHL aktuell..
www.eliteprospects.com/player.php?player=9629

Två meriterade centrar
Petr Cajanek - Klasscenter, kanske inte så billig men får vi han har vi en suverän förstacenter, lär dock bli KHL minst ett år till , men hoppas gör jag i varje fall

Josef Vasicek - Riktigt bra center med åldern inne, stor chans att det blir NHL..

Svarskommentarer

Sv: VM 2009
Mackelito: Glömde Cajanek och Vasiceks EP länk men den hittar nog de flesta själv...

Sv: VM 2009
Mackelito: Och ingen av dom du rabblar upp nu lär ju spela i Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer