1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161401

Sv: TIK:s ekonomi
Tycho: Sen så brukar man väl kunna få bättre ränta om man har mer säkerhet? "topplån" är ju dyrare.

Svarskommentarer

Sv: TIK:s ekonomi
Hur pass illa ställt är det - egentligen?

Det är ingen hemlighet att Timrå har haft (och har?) likviditetsproblem. Detta har också bekräftats av klubbledningen. Hur mycket ligger klubben efter med pensionsavsättningarna?

Klubbens TOTALA BRIST på information gör bara att ryktesspridningen ökar i omfång. Varför granskar inte lokal media detta? Varför ställer inte ST eller DB klubbledningen mot väggen?

Är vi på ruinens brant eller inte??
Om ekonomin nu är så dålig, hur kan vi då förstärka organisationen med Nubben och ändå ha kvar Linkan?

Hur har vi överhuvudtaget råd att värva spelare i konkurrens med övriga klubbar?
Laken
flyttad

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer