Det är ingen hemlighet att Timrå har haft (och har?) likviditetsproblem. Detta har också bekräftats av klubbledningen. Hur mycket ligger klubben efter med pensionsavsättningarna?
Klubbens TOTALA BRIST på information gör bara att ryktesspridningen ökar i omfång. Varför granskar inte lokal media detta? Varför ställer inte ST eller DB klubbledningen mot väggen?
Är vi på ruinens brant eller inte?? Om ekonomin nu är så dålig, hur kan vi då förstärka organisationen med Nubben och ändå ha kvar Linkan?
Hur har vi överhuvudtaget råd att värva spelare i konkurrens med övriga klubbar?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ingen hemlighet att Timrå har haft (och har?) likviditetsproblem. Detta har också bekräftats av klubbledningen. Hur mycket ligger klubben efter med pensionsavsättningarna?
Klubbens TOTALA BRIST på information gör bara att ryktesspridningen ökar i omfång. Varför granskar inte lokal media detta? Varför ställer inte ST eller DB klubbledningen mot väggen?
Är vi på ruinens brant eller inte??
Om ekonomin nu är så dålig, hur kan vi då förstärka organisationen med Nubben och ändå ha kvar Linkan?
Hur har vi överhuvudtaget råd att värva spelare i konkurrens med övriga klubbar?
flyttad