mikenomad: Ett litet ljus i mörkret som kanske kanske kan vara något är att Sebbes agent (kommer väl från Småland någonstans tror jag) var uppe i Timrå för någon vecka sedan. Och det var inte för att träffa Sebbe. Han är agent åt en annan hockeyspelare som skulle "duga" i Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Ett litet ljus i mörkret som kanske kanske kan vara något är att Sebbes agent (kommer väl från Småland någonstans tror jag) var uppe i Timrå för någon vecka sedan. Och det var inte för att träffa Sebbe. Han är agent åt en annan hockeyspelare som skulle "duga" i Timrå.
"Dream on" är mitt mellannamn