1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162530

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Hur många säsonger har Påhlsson spelat i Timrå? Jag fattar ärligt talat inte varför han skulle gå till Timrå och inte till MoDo, om han nu "kommer hem".

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10

Tikinmyheart: Det stora skillnaden att han spelat i MODO under sin tid i Sverige var väl helt enkelt för att MODO spelade i elitserien, Timrå gjorde det inte. Samme var lite för bra, lite för skicklig, för att ens tänka tanken att spela i ett lag som harvade i allsvenskan där det dessutom inte fanns garantier att Timrå gick upp.

Hade Timrå spelat i elitserien tror jag att Samuel lika väl hade kunnat hamna i Timrå som MODO under den tiden.


Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Hem är väl Ånge för Samuel och inte Ö-vik.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...