1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162534

Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Hem är väl Ånge för Samuel och inte Ö-vik.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba:
Ja, tänk att bo i Ånge och spela för TIK, vilken dröm....

Sv: Silly Season 09/10
Nej, nu är det så uppåt här på forumet så jag känner att jag måste tillföra lite negativa tankar för balansens skull.

Pääjärvi förlängde redan i februari men i en intervju från april säger han så här:

"I don't have an exact plan (for the future)," Paajarvi-Svensson said. "I'm pretty open, especially after the Draft. I don't know what I am going to do, but I really like it (in North America). I like the small rinks. I'm very open for anything -- NHL, minor leagues, play in Elitserien. I'm very open."

Så, nu kanske den värsta glädjeyran dämpades något.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...