Nej, nu är det så uppåt här på forumet så jag känner att jag måste tillföra lite negativa tankar för balansens skull.
Pääjärvi förlängde redan i februari men i en intervju från april säger han så här:
"I don't have an exact plan (for the future)," Paajarvi-Svensson said. "I'm pretty open, especially after the Draft. I don't know what I am going to do, but I really like it (in North America). I like the small rinks. I'm very open for anything -- NHL, minor leagues, play in Elitserien. I'm very open."
Så, nu kanske den värsta glädjeyran dämpades något.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Pääjärvi förlängde redan i februari men i en intervju från april säger han så här:
"I don't have an exact plan (for the future)," Paajarvi-Svensson said. "I'm pretty open, especially after the Draft. I don't know what I am going to do, but I really like it (in North America). I like the small rinks. I'm very open for anything -- NHL, minor leagues, play in Elitserien. I'm very open."
Så, nu kanske den värsta glädjeyran dämpades något.