1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162570

Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba: Hur som helst så finns det ganska stor chans att Samuel Påhlsson aldrig någonsin hade spelat i MoDo om vi inte hade hetat Sundsvall/Timrå och varit ett medelmåttigt division 1 -lag 1993 när han valde hockeygym.

Jag minns i alla fall att Samuel under ledning av hans pappa gick till final i TV-Pucken 1992 med Medelpad.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH:
Du tror inte att det var kvalitén på utbildningen som gjorde att Samme valde Ö-vik. Det är ju bara att se på vilket resultat MoDo:s hockeyskola visar upp. Njurundasonen Zäta var ju till och med sugen på att lira i MoDo.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...