JimmyH: Du tror inte att det var kvalitén på utbildningen som gjorde att Samme valde Ö-vik. Det är ju bara att se på vilket resultat MoDo:s hockeyskola visar upp. Njurundasonen Zäta var ju till och med sugen på att lira i MoDo.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Du tror inte att det var kvalitén på utbildningen som gjorde att Samme valde Ö-vik. Det är ju bara att se på vilket resultat MoDo:s hockeyskola visar upp. Njurundasonen Zäta var ju till och med sugen på att lira i MoDo.