dr-nix: Nu har jag sagt mitt angående Anger. Nu lägger jag locket på kring det hela. Det är ju väldans trevligt att alla är så positivt inställda. Jag hoppas sannerligen ni får rätt. Större än så är inte min prestige.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dr-nix: Nu har jag sagt mitt angående Anger. Nu lägger jag locket på kring det hela. Det är ju väldans trevligt att alla är så positivt inställda. Jag hoppas sannerligen ni får rätt. Större än så är inte min prestige.
Amen.