El Maco: Anger gör nog inte lika mycket mål och poäng som föregående säsong. Han spelade ju med ett passningsgeni iform av Bremberg. Men några pytsar borde vi kunna förvänta oss av honom. Dessutom håller jag med dej om att han verkar vara en hårt jobbande forward med bra inställning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Anger gör nog inte lika mycket mål och poäng som föregående säsong. Han spelade ju med ett passningsgeni iform av Bremberg. Men några pytsar borde vi kunna förvänta oss av honom. Dessutom håller jag med dej om att han verkar vara en hårt jobbande forward med bra inställning.