1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1169388

Timrå-Riga
Vad är det som gäller mot Riga egentligen, enligt deras hemsida möts de och Timrå redan nu ikväll i Arboga och sedan på torsdag i Eskilstuna medan Timrås hemsida bara har en match på torsdag och att det är den som går i Arboga.

www.dinamoriga.eu/lv/schedules/#date-2009-08-13

Svarskommentarer

Sv: Timrå-Riga
Jens: Matchen är på torsdag. Och det är endast en match, inte två. Allt annat som sägs är felaktigt.

Abron och undertecknad har funderat lite på den här matchen. Om det finns intresse skulle man ju t.ex kunna hyra en bil eller minibuss, beroende på hur många som vill åka med..?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer