actionleif: Det är inget favoriserande av Lindbäck bara för att han plockar med vänstern! Han står på vår altan och jag kan intyga att.. 1. Han är inte två meter lång och.. 2. han snackar småländska!
Sen så ses vi kanske i Västerås! Vi ska gå på lördagsmatchen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inget favoriserande av Lindbäck bara för att han plockar med vänstern!
Han står på vår altan och jag kan intyga att..
1. Han är inte två meter lång och..
2. han snackar småländska!
Sen så ses vi kanske i Västerås!
Vi ska gå på lördagsmatchen!