Inlägg: 1169707
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Janken: Ja och sista minuten av filmen , med Styf's redan nu klassiska mål från mittlinjen är inte heller fel.
Jag skattar högt när jag ser Åkerlunds räddning på mållinjen! Ståpäls!